fbpx

Presse side

Presse info & billeder

Ny app stormer frem med budskab: Abonnér på cafebesøg og støt de små lokale

Morgenen tirsdag den 18. januar stormede en ny app frem på det danske marked og under 24 timer senere indtog den førstepladsen i kategorien “mad og drikke” på App Store. Appen hedder Fulli og er udviklet under corona krisen.

Pressebilleder

nummer 1 på app store
Fulli app
split-man-box-320
woman-box-320
Det menneskelige element

Hvad er hemmeligheden? Diversitet

Fulli bygger på loyalitetskonceptet, der har til formål at skabe en tættere relation mellem virksomheden og kunden ligesom Magasins “Goodie Card”. På app’en er der lige nu omkring 60 steder, hvoraf de fleste holder åbent for take-away pga. corona-restriktionerne.

“Lige nu har vi valgt at gøre medlemsskabet gratis for alle, da vi ved, at vores caféejere på platformen er presset. Vi kan se, at der er stor velvilje til at støtte de lokale butikker i denne tid til trods for, at man ikke kan sidde og hygge sig på grund af restriktionerne,”

Thomas Brahe
Medstifter & Marketing

“Lokale, hyggelige og unikke butikker lukker ikke bare ned i Danmark – det sker overalt. Vi ser en tendens til at de store ensartede kæder vinder på deres loyalitetsprogrammer, og fjerner diversiteten i byerne. Det synes vi er en kedelig udvikling.”

Morten Olsson
Medstifter og Lead Developer

Har du spørgsmål i forbindelse med presse og nyheder?